فرش ماشینی

09131629159-09124602254

فرش ماشینی

09131629159-09124602254

انتخاب هدیه مناسب برای تولد

جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۴۸ ب.ظ

انتخاب یک هدیه مناسب برای تولد کار خیلی دشواری نیست. فقط کافی است کمی دقت، حوصله و سلیقه به خرج دهیم و بهترین انتخاب را برای کشانی که دوستشان داریم داشته باشیم. هدیه تولد را می توان چیی انتخاب کرد که به سرعت فراموش شود و یا برعکس یک هدیه ماندگاری و خاطره انگیز را در اولویت قرار داد. بستگی به خود شما دارد که چه هدفی از هدیه دادن دارید و یا کسی که به او هدیه می دهید تا چه حد به شما نزدیک است، یک دوست صمیمی، همسر یا اعضای خانواده مهمترین افراد زندگی ما هستند که قطعا برای ما مه است که هدیه با ارزش و ماندگاری به این عزیزان هدیه کنیم.

در اینجا یکی از خاص ترین انواع هدیه تولد را به شما معرفی می کنیم.:تبدیل عکس به تابلو فرش

شما می توانید یکی از عکس های شخصی مورد علاقه او را انتخاب نموده و با تبدیل عکس به تابلو فرش هم هدیه تولد با ارزش و ماندگاری داده اید و هم کادوی شما بسیار متفاوت و خاص و البته ارزان قیمت هم بوده است.

زیرا در حال حاضر شرکت هایی هستند که چاپ عکس روی فرش را با قیمت بسیار مناسب انجام می دهند و تولیدات تابلو فرش چاپی هم در کیفیت بسیار خوب بوده و ظاهری دستباف گونه دارند. دیگر نیاز به صرف هزینه و زمان زیاد برای تهیه تابلو فرش دستباف چهره یا تابلو فرش ماشینی بافتی ندارید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۶
ali rahmati

نظرات  (۴)

به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.
۱۲ تیر ۹۸ ، ۲۲:۵۱ علی فریدنیان
بسیار عالی بود
۱۲ تیر ۹۸ ، ۲۲:۵۲ علی فریدنیان
مطلب خوبی بود لطفا در مورد پارتیشن اداری هم صحبت کنید
۳۰ تیر ۹۸ ، ۱۷:۳۴ علی فریدنیان
ممنون از مطلب زیباتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی