فرش ماشینی

09131629159-09124602254

فرش ماشینی

09131629159-09124602254

فرش 1000 شانه ارزان قیمت خوب

چهارشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷، ۰۶:۵۸ ب.ظ

فروشگاه فرش 1000 شانه تراکم 3000 جدید ترین محصولات تولید شده در بهترین شرکت های فرش را با قیمت درب کارخانه به فروش می رساند.

فرش های ماشینی هر روز با طرح های به روز تر و جدید تر به بازار عرضه شده و مورد توجه خریداران قرار می گیرد. در گذشته تولید طرح های جدید در سال بسیار کمتر بود و طرح هی هر شرکت در طول یک سال با تغییر کمتری همراه بودند، اما در حال حاضر شاهد آن هستیم که هر شرکت ماهانه طرح های جدید تر خود را وارد عرصه تولید نموده و موجب افزایش پویایی بازار فرش می گردند.

فرش 1000 شانه که معمولا در تراکم 3000 تولید می شوند از کیفیت بالا و دوام خوبی برخوردار هستند و تنوع بالایی که این محصولات در طرح و رنگ دارند آنها را برای فروشنده های فرش پر سود و برای خریداران محبوب نموده اند.

فرش و گلیم ارزان قیمت

صادرات فرش ماشینی ارزان قیمت به عراق اخیرا رونق زیادی داشته و تجارت و مبادله کالا با این کشور در حال افزایش می باشد.
فرش های ماشینی ارزان و گلیم ماشینی که برای صادرات به کشور هایی چون عراق و افغانستان استفاده می شوند معمولا از الیاف پلی استر و یا پلی پروپیلن تهیه شده اند و شانه و تراکم پایینی دارند، به همین دلیل قیمت تمام شده این محصولات نسبت به فرش های اکریلیک پایین تر است. این فرش ها در قیمت هایی که  دارند نیز بسیار منعطف بوده و کارخانه ها می توانند با توجه به هزینه ای که خریداری می خواهد بابت تولید این فرش ها بپردازد وزن آن را کم کرده و یا زیاد کنند.
در این مجموعه انواع فرش های صادراتی در مناسب ترین قیمت و کیفیت مطلوب تولید شده و به خریداران و صادرکنندگان این محصولات عرضه می شود.
برای صادرات به افغانستان قیمت فرش بی سی اف هم بسیار مناسب است و در کنار انواع گلیم پادری و گلیم رولی که قیمت خوبی برای صادرات دارند این محصول هم می توان به این کشور ها ارسال کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی