فرش ماشینی

09131629159-09124602254

فرش ماشینی

09131629159-09124602254

هتل داری و تشریفات هتل و تالار

پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۰۹ ق.ظ

هتل داری یکی از پردرآمد ترین و پیچیده ترین شغل های کشور ما و سایر کشورها است. اگر بخواهیم یک هتل را رونق بخشیده و به بزرگ تر شده و معروف تر شدن آن کمک کنیم لازم است عوامل متعددی را در نظر داشته باشیم. اولین چیزی که یک فرد را جذب هتل می کند ظاهر و زیبایی آن است. پاکیزگی و لوکس بودن وسایل داخل هتل اهمیت زیادی دارد و می تواند موجب جذب یا دفع مشتری شود.از ابتدای ورودی هتل می توان با یک فرش تشریفاتی زیبا در جلوی پای میهمانان به آنان احترام گذاشته و نشان داد که وارد هتل لوکس و بزرگی شده اند. در مرحله بعد لابی هتل است که مورد توجه قرارمی گیرد و بهتر است از مبلمان شیک و خاص استفاده شود یک فرش گرد یا بیضی زیبا هم اگر وسط مبلمان استفاده شود تاثیر خوبی خواهد داشت.

در مراحل بعدی نوع برخورد پرسنل و خدمه هتل می تواند تاثیر زیادی بر روی میهمانان داشته باشد و لازم است که با آنان چون پرنس و پرنسس برخورد شود خواه یک مهمان معمولی باشد ویا یک فرد معروف در هر صورت باید نحوه برخورد پرسنل حساب شده و دقیق باشد. در داخل اتاق های هتل هم باید نظافت در بالاترین سطح ممکن رعایت شده باشد و از تخت و وسایل لوکس در چیدمان استفاده شده باشد. 

با رعایت این موارد هر مشتری می تواند یک تبلیغات خوب برای هتل شما باشد و افراد بیشتری را برای اقامت به هتل شما دعوت کند و میی دانید که تبلیغ چهره به چهره به خصوص از سوی مراجعین هتل یک تبلیغ پربازده و کارآمد خواهد بود. هتل خود را در گوگل مپ هم ثبت کنید تا اگر کسی از این طریق به دنبال هتل نزدیک باشد بتواند شما را پیدا کند. یک سایت اینترنتی مخصوص هتل خود داشته باشید و در شبکه های اجتماعی هم فعال باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۵
ali rahmati

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی