فرش ماشینی

09131629159-09124602254

فرش ماشینی

09131629159-09124602254

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

فرش طرح 700 شانه مرغوب که با تراکم 2400 با نخ اکریلیک تولید می گردد به خاطر کیفیت مطلوبی که دارد در مرکز خرید های شهر های مختلف با استقبال خوبی مواجه شده اند.

فرش طرح 700 شانه ماشینی در شانه و تراکم مختلفی تولید می شوند و از این لحاظ بسیار متنوع هستند و چون شانه و تراکم بر روی قیمت تاثیر مستقیم دارد؛ ما این محصولات را در مراکز خرید مختلف با قیمت های متفاوتی میبینیم.

بسیاری از خریداران از روی ظاهر فرش قادر به تشخیص دقیق شانه و تراکم آن نیستند و به همین دلیل ممکن است یک فرش با شانه و تراکم پایین تر را با قیمت بالاتری خریداری نمایند.برای اینکه چنین مشکلی در هنگام خرید برای شما پیش نیاید، پیشنهاد میکنیم خرید خود را از یک مجموعه معتبر انجام دهید که بر روی انواع فرش ها و کیفیت های موجود آن اشراف کامل داشته باشند و بتوانند با راهنمایی درست و دقیق شما را در خرید فرش با کیفیت مورد نظرتان یاری نمایند.

در حال حاضر فرش طرح 700 شانه که با تراکم 2100 و 2400 تولید می شوند بیشترین فروش را در شهر هایی کوچک دارد و به همین دلیل در این مجموعه حجم بیشتری از فروش را به خود اختصاص داده اند.

قیمت فرش ماشینی دایره بزرگ 700 شانه

فرش دایره ماشینی سایز بزرگ که به شکل عمده در بازار به فروش نمی رسند، در این مجموعه طراحی شده و به سفارش مشتریان با قیمت مناسب با کیفیت 700 شانه بافت می شوند.
استفاده از فرش دایره و بیضی و یا به صورت کلی هر نوع فرشی که اشکال هندسی غیر متعارف داشته باشد خیلی در کشور تا کنون رایج نبوده و عموما از اشکال هندسی مستطیل که تناسب بیشتری با معماری منازل داشته اند در کشور استفاده می شده و همچنان نیز این محصولات تولید و فروش اصلی را در کشور دارند.

قیمت تولید فرش سجاده ای

فرش سجاده ای به صورت فرش 700 شانه، 500 شانه و شانه و تراکم کمتر یا بیشتر تولید می شود و قیمت فرش سجاده هم بر اساس همین مشخصات و جنس نخ خاب مشخص می شود در تولید فرش سجاده هر کدام یک از این پارامتر ها که تغییر کند، قیمت فرش سجاده هم به تبع آن تغییر می کند.
در این مرکز ما این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده ایم که طرح و ابعاد دلخواه را برای طراحی و تولید فرش سجاده در شانه و تراکم مورد نظر انتخاب نموده و راحت خرید نمایند.
  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۸ ، ۱۷:۲۳
ali rahmati