فرش ماشینی

09131629159-09124602254

فرش ماشینی

09131629159-09124602254

دکوراسیون اتاق خواب دنج و آرام

شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۴۸ ب.ظ

اتاق خواب باید آرام ترین و دنج ترین بخش خانه هر کسی باشد و ورود به آن به انسان آرامش و آسودگی بدهد تا خواب دلپذیر و راحتی هم در آن تجربه کنیم. از سوی دیگر بسیاری از افراد از اتاق خواب فقط برای خوابیدن استفاده نمی کنند و بخشی از کارشان را هم در آن انجام می دهند. بنابراین اهمیت دکوراسیون آن در چنین حالتی دو چندان می شود. می شود با نصب قاب عکس یا تابلو فرش چهره که از تبدیل عکس به تابلو فرش بدست آمده جو آن را صمیمی و متفاوت تر از بقیه قسمت های خانه نمود و در واقع آن را کمی خصوصی تر هم کرد. چرا که این اتاق واقعا بخش خصوصی منزل شما و همسرتان است و لازم است این خاصیت آن در دکوراسیون آن هم دیده شود.

شما می توانید بهترین عکس هایتان یا خصوص ترین وسایل شخصی تان را که جنبه تزیینی دارند را در گوشه های اتاق بگذارید، هوای داخل آن را به حالت استاندارد و ایده هال تنظیم کنید تا سرما یا گرمای زیاد در آن وجود نداشته باشد. اگر محل کارتان هم محسوب می شود سعی کنید به نحوی فعالیتتان را در آن مدیریت کنید که شلوغی و کثیفی به بار نیاورد.

بسیاری از افراد به اهیمت این اتاق توجه نمی کنند و یک فضای خصوصی و خاص برای جمع دو نفره خود ایجاد نمی کنند که این امر به مرور باعث می شود از آن اتاق خسته شده و ترجیح دهند در پذیرایی یا سایر فضاهای دیگر منزل احساس راحتی بیشتری داشته باشند و استفاده از اتاق خواب را کمتر نموده و حتی جای خوابشان را هم به پذیرایی ببرند که اگر در خانواده ای با اعضای بیشتر باشید این امر توصیه نمی شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی